Namen projekta je učence opolnomočiti, da bodo prepoznavali ravnanja, ki znotraj razreda učinkujejo negativno in razdiralno ter, da bodo znali izbirati ravnanja, ki jim bodo pomagala na poti soustvarjanja sodelovalnega, varnega in spodbudnega šolskega okolja za vse.
Tekom pouka bodo v različnih situacijah spoznavali strategije in aktivnosti za:
– preprečevanje konfliktnih vedenj v razredu,
– dobro počutje in spodbudno klimo v razredu,
– krepitev pozitivne samopodobe,
– spodbujanje čustvene in socialne zrelosti ,
– preprečevanje medvrstniškega in spletnega nasilja,
– spodbujanja prosocialnega vedenja in solidarnosti.
V projekt bodo v šolskem letu 2024/25 vključeni učenci 4. in 5. razreda na matični šoli. Aktivnosti pa se bodo z istimi učenci izvajale tudi del šolskega leta 2025/26.
Učiteljici mentorici bosta spreminjanje klime v razredu spremljali z akcijskim raziskovanjem. Ob zaključku projekta bosta zbrane rezultate predstavili sodelavcem na pedagoški konferenci.